Pages

Bir Okul Dolusu Çocuk Mutlu Olsun!


Bir sosyal sorumluluk projesi : Kitaplar Sizden Kitaplık Bizden!

Mayıs 2009 tarihinde IKEA Bursa müşterilerinin yapmış olduğu kitap bağışları ile dolan BILLY kitaplık ünitelerini İl ve İlçe Milli Eğitim Bakanlıklarının uygun gördükleri ilköğretim okullarına bağışı ile ilk sosyal sorumluluk projesini Kestel Toki İlköğretim Okulu ile Bursa Mağazası’nda başlatmıştı.

15 Aralık tarihi itibari ile 4 mağazamız için ortak yürütülen "Kitap Sizden Kitaplık Bizden" adlı bu sosyal sorumluluk projesi; IKEA mağazalarının bulunduğu İstanbul Bayrampaşa ve Ümraniye, İzmir Bornova İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri ile Bursa İl Müdürlüğü’nün belirlediği ilköğretim okullarına duyarlı müşterilerin katkılarıyla kitaplarla dolu IKEA BILLY kitaplık kombinasyonunu hediye etmeyi amaçlıyor.

Siz de İlköğretim öğrencilerine uygun kitaplarınızı IKEA'ya getirin. BILLY Kitaplık ünitesini birlikte dolduralım! Kitaplarla dolan her BILLY Kitaplık Ünitesi ile bir okul dolusu çocuk mutlu olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder