Pages

Ikea Danışmanı Ne İş Yapar?

IKEA'DAN ALIŞVERİŞ YAPMANIZI KOLAYLAŞTIRIR.
Nasıl mı?
  • MUTFAK PROJESİ ÇİZİMİ:
Sizin verdiğiniz mutfak ölçüleri doğrultusunda Ikea'da kullanılan çizim programıyla çizim yapar.
Çizilen mutfağın fiyatını daha Ikea'ya gitmeden belirler.
Ikea'da alışveriş esnasında size danışmanlık yapar.

  • GİYSİ ODASI VEYA GİYSİ DOLABI ÇİZİMİ
Sizin verdiğiniz ölçüler doğrultusunda Ikea'da kullanılan çizim programıyla çizim yapar.
Çizilen mekanın fiyatını daha Ikea'ya gitmeden belirler.
Ikea'da alışveriş esnasında size danışmanlık yapar.
  • YAŞAMA MEKANLARI ÇİZİMİ
Sizin verdiğiniz ölçüler ve ihtiyaçlarınız doğrultusunda Ikea'da satılan ürünleri kullanarak profesyonel çizim yapar.
Çizilen mekanın fiyatını daha Ikea'ya gitmeden belirler.
Ikea'da alışveriş esnasında size danışmanlık yapar.


Düşünceleriniz ve sorularınız için lütfen yorum bırakınız.

6 yorum:

  1. İlk izleyiciniz ben oldum:)
    İkeaya o kadar sık giderim ki, fiyatları ve ürünleri, neredeyse ezbere bilirim. Alış veriş zaten tamam ama verdiği fikirlere de bayılıyorum. İkea'yı seviyorum:)

    Bahsettiğiniz planlayıcılar, ücretsiz bilgisayara indirilebiliyor zaten. Fakat herkes bunun nasıl kullanıldığını bilmiyor.
    Umarım sık güncellenen bir blog olur.
    Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Maridetli Peri teşekkürler...
    Gelen talep üzerine danışmanlık yapmaya karar verdim. Özellikle Ikea alışverişi esnasında çok zamab harcamadan işlerini bitirmek istiyorlar. Benim danışmanlığımla en uzun iş 1.5 saate bitmiş oluyor. Ikea'dan yeniliklerle güncel kalmaya çalışacağız.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    İkea'daki ahşap mutfak tezgahları ile ilgili de bir post gelir mi acaba ?:) ben evi yaptırıyorum ve bu tezgahları kullanmayı planladım. Profesyonel bir göz olarak ne düşündüğünüzü de merak ettim açıkçası.

    Teşekkürler ve sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba NzN
    Ikea'daki ahşap tezgahlar tamamen doğal. Yani üzerinde koruyucu hiçbir şey yok. Böyle olunca, su bile iz yapabilir ve hiç kullanışlı olmaz. Ama ahşap görüntülü laminat tezgahları var. Onları öneririm.
    Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  5. bu tezgahların üstüne cila yaparak kullanıyorlar ama.
    1-2 arkadaşım uzun zamandır kullanıyor ve memnun aslında durumdan.
    ben de bir risk alarak hem banyoya hem de mutfaga bu tezgahlardan kullanmayı planlıyorum aslında :)

    YanıtlaSil
  6. Evet, cila ile ya da özel bir yağla kullanılıyor.
    Kullanıma göre değişir tabi...
    Size kolay gelsin...

    YanıtlaSil